Ce este Superbowl? Simplu spus, este un meci de fotbal american jucat între campioanele conferințelor. Dar parcă nu este suficient. Superbowl a reușit într-un timp relativ scurt să spargă toate barierele, devenind un fenomen cultural. Inclusiv pariurile sportive recunosc acest fapt și creează piețe unice pentru gusturile fiecărui fan al sportului.

Superbowl

Cum a început?

Cum am precizat mai sus, Superbowl se joacă între campioanele celor două conferințe NFL – NFC și AFC. Este un eveniment anual desfășurat de obicei la jumătatea lunii februarie. Anul acesta, gazda este stadionul State Farm, din Glendale, Arizona, casa echipei Arizona Cardinals.

Primul Superbowl a fost jucat pe 15 ianuarie 1967 și avea o altă denumire – AFL-NFL World Championship Game. Atunci, echipa Green Bay Packers i-a învins pe cei de la Kansas City Chiefs cu 35-10. În 1969, evenimentul și-a schimbat denumirea, devenind ceea ce știm și astăzi.

În SUA, acolo unde evenimentul își are originea, se așteaptă ca pentru Superbowl 2023 să se adune milioane de persoane pentru a-l viziona. Dacă urmărești rețelele de socializare în această perioadă, vei vedea că multe persoane, prieteni, familii și comunități se reunesc pentru a urmări meciul în cadrul unor petreceri, cu decorațiuni, mâncare și băuturi tematice.

Fenomenul Superbowl – seara magică a starurilor

Tocmai de aceea, pariurile și analizele antemergătoare sunt extrem de căutate și urmărite, fiind o modalitate distractivă de a adăuga un plus de emoție, mai ales dacă nu ești neapărat fanul echipelor care joacă. Un aspect cheie al evenimentului este analiza echipelor și a performanțelor acestora de-a lungul sezonului. Fanii devotați vor urmări cu interes și vor studia jucătorii, strategiile și confruntările directe.

Cum am spus în primul paragraf, Superbowl a devenit un fenomen cultural. Cum a reușit să facă asta? Deși meciul în sine este important și marchează finalul sezonului de fotbal american, evenimentul captează interesul prin show-ul de la jumătatea meciului – Halftime Show – în care cele mai mari nume din istoria muzicală vin să performeze și pauza publicitară, unde vom găsi reclame creative cu bugete imense. Foarte așteptate, acestea ajung să coste câteva milioane de dolari pentru 30 de secunde, includ deseori celebrități și sunt discutate zile întregi.

Cote și piețe speciale

Dacă vrei și tu să intri în febra finalei NFL, dar nu ești familiarizat cu acest sport, ai mai jos câteva idei de piețe și cote pe care poți paria antepost:

Unul dintre cele mai anticipate momente, atât pentru fani, cât și pentru sportivi este acordarea titlului de MVP (Most Valuable Player). Pe NetBet Sport, cele mai mare șanse le are Patrick Mahomes cu o cotă de 2.25. Fiul celebrului Pat Mahomes, acesta demonstrează că talentul se transmite de la o generație la alta. Quarterback-ul de la Kansas City Chiefs are deja în palmares, la doar 27 de ani, 2 titluri de MVP.

Poate îți dorești ceva…aparte. Află că bookmakerii s-au gândit și la tine când au ales o serie de piețe special create pentru cei ce urmăresc evenimentul din punct de vedere al divertismentului oferit. Se știe deja că Rihanna este artista care va găzdui Halftime Show anul acesta, iar performanța artistei este foarte anticipată, mai ales că nu a mai lansat un album din 2016. Ultima melodie scoasă a fost Lift Me Up, special pentru coloana sonoră a filmului Wakanda: Forever.

Printre cele mai bune pariuri axate pe artista din Barbados numărăm:

Prima melodie cântată:

Don’t stop the music: 2.00

Diamonds: 3.25

Stay: 3.50

Culoarea părului Rihannei:

Brunet: 1.10

Blond: 7.00

Roșcat: 10.00

*Cotele pot varia.